ປະ​ເພດ​ຄຳ​ຮ້ອງ
Patent - Foreign
ປະ​ເພດ​ຄຳ​ຮ້ອງຍ່ອຍ
Patent - Foreign
(10) ເລກທີ ແລະ ວັນທີການຈົດທະບຽນ
ສະຖານະ
Withdrawn
(180) ມື້​ໝົດ​ອາຍຸ
(20) ​ເລກທີ ​ແລະ ມື້ ຍື່ນ​ຄຳ​ຮ້ອງ
LA P/2 09.12.2004
(40) ​ເລກທີ ​ແລະ ວັນ​ທີ​ເຜີຍ​ແຜ່
(86) ເລກທີ ແລະ ວັນທີ ເອກະສານ PCT
(87) and Date ເລກທີ ແລະ ວັນທີ່ ເຜີຍແຜ່ PCT
(85) ວັນ​ທີເອກະສານ​ເຂົ້າ
(30) ລາຍລະອຽດບຸລິມະສິດ
(51) ການຈັດ​ໝວດ​ໝູ່ IPC
(74) ຊຶ່ບໍລິສັດຕົວແທນ
(LA) Lao Trademark Agency : 148-149 Ban Sisavath Kang, Unit 16 Chanthabury District, P.O. Box: 925, Vientiane
(54) ຫົວຂໍ້
(LA) ການນໍາສະເໜີເຖິງສິ່ງປະດິດ ອຸປະກອນເບກ ຄາດ ແລະ/ຫຼື ຄັນເລັ່ງຂອງລົດດ້ວຍລະບົບໄຟຟ້າ
(EN) Electric lock for brake, clutch, and/ or accelerator pedal of an automobile
(57) ບົດສັງເຂບ
(LA) ອຸປະກອນລັອກເບກຄາດ ແລະ ຄັນເລັ່ງຂອງລົດດ້ວຍໄຟຟ້າອັນເປັນການປະດິດນີ້ເຮັດໜ້າທີ່ດ້ວຍລະບົບໄຟຟ້າ-ອີເລັກໂທນິກ ແລະ ລະບົບກົນໄກທີ່ເຮັດ ວຽກຮ່ວມກັນເປັນການເພີ່ມປະສິດທິພາບການເຮັດວຽກຂອງອຸປະກອນລັອກເບກ ຄາດ ແລະ/ຫຼື ຄັນເລັ່ງຂອງລົດແບບເກົ່າທີ່ເຮັດໜ້າທີ່ສະເພາະກັບ ລະບົບກົນໄກພຽງຢ່າງດຽວເຊິ່ງອຸປະກອນລັອກອັນເປັນການປະດິດນີ້ສາມາດລັອກ ແລະ ປົດລັອກໂດຍທີ່ຜູ້ໃຊ້ບໍ່ໄດ້ໃຊ້ມືດຶງ ຫຼື ດັນເພື່ອໃຫ້ອຸປະກອນລັກ ເຮັດການລັອກ ແລະ ຜູ້ໃຊ້ບໍ່ຕ້ອງໃຊ້ລູກກຸນແຈທີ່ມີລັກສະນະສະເພາະໄຂແມ່ກຸນແຈເພື່ອປົດລັອກ ດ້ວຍການອອກແບບລະບົບກົນໄກ ແລະ ລະບົບ ໄຟຟ້າ-ອີເລັກໂທນິກໃຫ້ເຮັດວຽກຮ່ວມກັນເພື່ອຊ່ວຍໃນການລັອກ ແລະ ປົດລັອກ ໝາຍຄວາມວ່າຈະມີອຸປະກອນເຂົ້າລະຫັດ (ENCODER) ເຮັດໜ້າທີ່ ເຂົ້າລະຫັດ ແລະ ສົ່ງສັນຍານນັ້ນໄປຫາວົງຈອນຖອດລະຫັດ (DECODER) ເມື່ອວົງຈອນຖອດລະຫັດໄດ້ຮັບສັນຍານລະຫັດກໍ່ຈະຖອດລະຫັດນັ້ນອອກມາ ປຽບທຽບກັບລະຫັດທີ່ກໍານົດໄວ້ເພື່ອປ້ອງກັນການຖືກລັກລົດ ຖ້າລະຫັດທີ່ຖອດອອກມາຕົງກັນກັບລະຫັດທີ່ກໍານົດໄວ້ວົງຈອນຖອດລະຫັດກໍ່ຈະສົ່ງສັນ ຍານໄປຫາວົງຈອນຄວບຄຸມ (CONTROL CIRCUIT) ເພື່ອສົ່ງສັນຍານໄປຄວບຄຸມການເຮັດວຽກຂອງລະບົບປ້ອງກັນການລັກລົດແບບອື່ນໆ ແລະ ສົ່ງ ສັນຍານອີກສ່ວນໜຶ່ງໄປຫາວົງຈອນຂັບ (DRIVER CIUIT) ເພື່ອຄວບຄຸມໃຫ້ເຄື່ອງຈັກເຮັດໜ້າທີ່ເພື່ອບັງຄັບໃຫ້ລະບົບກົນໄກລັອກ ແລະ ປົດລັອກຕາມ ທິດທາງການໝູນຂອງເຄື່ອງຈັກຂະນະດຽວກັນນັ້ນວົງຈອນ ຄວບຄຸມກໍ່ຈະກວດສອບໄລຍະທາງ ໃນຕໍາແໜງທີ່ລະບົບກົນໄກເຄື່ອນທີ່ໄປ ຫຼື ຕໍາແໜງ ທີ່ເຄື່ອງຈັກໝູນໄປນັ້ນເປັນໄລຍະທີ່ອຸປະກອນລັອກອັນເປັນການປະດິດນີ້ຢູ່ໃນສະພາບຂອງການລັອກ ຫຼື ປົດລັອກ ຖ້າອຸປະກອນຢູ່ໃນສະພາບການລັອກ ຫຼື ການປົດລັອກວົງຈອນຄວບຄຸມກໍ່ຈະສົ່ງສັນຍານໄປຫາວົງຈອນຄວບຄຸມໃຫ້ເຄື່ອງຈັກຢຸດໝຸນ ແຕ່ຖ້າໃນຕໍາແໜ່ງທີ່ລະບົບກົນໄກເຄື່ອນທີ່ໄປ ຫຼື ຕໍາແໜ່ງທີ່ເຄື່ອງຈັກໄປນັ້ນບໍ່ແມ່ນໄລຍະຂອງການລັອກ ຫຼື ປົດລັອກ ວົງຈອນຄວບຄຸມກໍ່ຈະສົ່ງສັນຍານໄປຫາວົງຈອນຂັບເພື່ອຄວບຄຸມໃຫ້ເຄື່ອງຈັກ ໝຸນຕໍ່ໄປຈົນເຖິງຕໍາແໜ່່ງຂອງການລັອກ ຫຼື ປົດລັອກເຄື່ອງຈັກຈຶ່ງຢຸດໝຸນ. ເມື່ອສ່ວນໃດສ່ວນໜຶ່ງ ຫຼື ຫຼາຍສ່ວນຂອງລະບົບໄຟຟ້າ-ອິເລັກໂທນິກໃນສ່ວນຂອງການເຮັດໜ້າທີ່ລັອກ ແລະ ປົດລັອກໃຊ້ການບໍ່ໄດ້ ກໍ່ສາມາດໃຊ້ລູກ ກຸນແຈທີ່ມີລັກສະນະສະເພາະ ແລະ ມີລະຫັດສະເພາະຂອງອຸປະກອນລັອກດັ່ງກ່າວໄຂເພື່ອປົດລັອກແທນການປົດລັອກດ້ວຍລະບົບໄຟຟ້າ-ອິເລັກໂທ ນິກດັ່ງກ່າວ ແລະ ສົ່ງສັນຍານຈາກອຸປະກອນເຂົ້າລະຫັດ (ENCODER) ເຊິ່ງອາດຈະຢູ່ຮ່ວມກັນກັບລູກກຸນແຈ ຫຼື ບໍ່ຢູ່ຮ່ວມກັນກໍ່ໄດ້ໄປຫາວົງຈອນຖອດ ລະຫັດເພື່ອຖອດລະຫັດທີ່ໄດ້ຮັບອອກມາ ຖ້າລະຫັດທີ່ໄດ້ຮັບອອກມາໄດ້ຕົງກັນກັບລະຫັດທີ່ກໍານົດໄວ້ ວົງຈອນຖອດລະຫັດກໍ່ຈະສົ່ງສັນຍານໄປຫາວົງຈອນ ເລີກການເຮັດວຽກຂອງລະບົບປ້ອງກັນການລັກບົດແບບອື່ນໆ ເພື່ອສົ່ງ OUTPUT ໄປຍົກເລີກການເຮັດວຽກຂອງລະບົບປ້ອງການການລັກລົດແບບ ອື່ນໆ.
(58) ການ​ຮຽກຮ້ອງ
ປະເພດຂອງເອກະສານ ວັນທີ ການດໍາເນີນການ
ຊື່ຂອງລາຍການວັນ​ທີສະຖານະ
Filing09.12.2004Filed
Withdrawal05.03.2009Withdrawn