ປະເພດຄຳຮ້ອງ
Patent - Foreign
ປະເພດຄຳຮ້ອງຍ່ອຍ
Patent - Foreign
(10) ເລກທີ ແລະ ວັນທີການຈົດທະບຽນ
ສະຖານະ
Withdrawn
(180) ມື້ໝົດອາຍຸ
(20) ເລກທີ ແລະ ມື້ ຍື່ນຄຳຮ້ອງ
LA P/3 09.12.2004
(40) ເລກທີ ແລະ ວັນທີເຜີຍແຜ່
(85) ວັນທີເອກະສານເຂົ້າ
(30) ລາຍລະອຽດບຸລິມະສິດ
(51) ການຈັດໝວດໝູ່ IPC
(71/73) ຜູ້ຍື່ນຄຳຮ້ອງ
(72) ຜູ້ປະດິດສ້າງ
(74) ຊຶ່ບໍລິສັດຕົວແທນ
(LA) Lao Trademark Agency : 148-149 Ban Sisavath Kang, Unit 16 Chanthabury District, P.O. Box: 925, Vientiane
(54) ຫົວຂໍ້
(LA) A DEVICE FOR ELECTRICALLY LOCKING BRAKE OF A VEHICLE
(57) ບົດສັງເຂບ
(LA) ອຸປະກອບເບກລົດດ້ວຍໄຟຟ້າຕາມການປະດິດນີ້ເປັນອຸປະກອນປ້ອງກັນການລັກທີ່ຈັດໃຫ້ມີລະບົບກົນໄກມາເຮັດຕໍ່ລະບົບເບກໃຫ້ເຮັດການຫ້າມກົງລົດ ສົ່ງຜົນໃຫ້ລົດບໍ່ສາມາດເຄື່ອນທີ່ໄດ້ ແລະ ຈັດໃຫ້ມີລະບົບສັນຍານກັນຂີ້ລັກສໍາຫຼັບເຮັດໜ້າທີ່ໃນການແຈ້ງເຫດໃຫ້ກັບເຈົ້າຂອງລົດບຸກຄົນ ຫຼື ໜ່ວຍງານ ທີ່ກຽວຂອ້ງຮູ້ ດ້ວຍການສົ່ງຄື່ນວິທະຍຸໄປສູ່ວົງຈອນຮັບວິທະຍຸຂອງເຈົ້າຂອງລົດ ແລະ ສັ່ງການໃຫ້ເຮັດການໂທລະສັບແຈ້ງເຫດໄປສູ່ໝາຍເລກທີ່ກໍານົດ ຮ່ວມເຖິງວີທີການແຈ້ງການແບບອື່ນໆ ເຊິ່ງອຸປະກອນເບກລົດດັ່ງກ່າວຈະເຮັດການຫ້າມກົງ ແລະ ແຈ້ງເຫດໃຫ້ເຈົ້າຂອງລົດ ບຸກຄົນ ຫຼື ໜ່ວຍງານທີ່ ກຽ່ວຂ້ອງຊາບກໍ່ຕໍ່ເມື່ອລະບົບສັນຍານກັນຂີ້ລັກກະຕຸ້ນໃຫ້ເຮັດມີການເຮັດວຽກ ເພື່ອປ້ອງກັນການທໍາລາຍ ຫຼື ປຽ່ນແປງການເຊື່ອມຕໍ່ຂອງວົງຈອນໄຟ ຟ້າ-ອິລິກໂທນິກ ຮ່ວມເຖິງການປ້ອງກັນການທໍາລາຍຊີ້ນສ່ວນກົນໄກ ແລະ ເຄື່ອງຈັກພາຍໃນສ່ວນເຮັດການເບກ C1 ຂອງການປະດິດນີ້ ຈຶ່ງຈັດໃຫ້ມີ ການຫໍ່ຫຸ້ມສ່ວນປະກອບດັ່ງກ່າວດ້ວຍກອບຫຸ້ມ C4 ເຊິ່ງເຮັດດ້ວຍໂລຫະ ແລະ ຈັດໃຫ້ມີການຫໍ່ຫຸ້ມບາງສ່ວນ ຫຼື ທັງໝົດຂອງໂຄງສ້າງທີ່ກຽ່ວຂ້ອງກັບ ລະບົບເບກຂອງໂລຫະເພື່ອປ້ອງກັນການທໍາລາຍສ່ວນໃດສ່ວນໜຶ່ງຂອງລະບົບເບກຈົນເຮັດໃຫ້ລະບົບເບກດັ່ງກ່າວໃຊ້ການບໍ່ໄດ້ເຊັ່ນ ການຕັດແກນ ແບກ ການຖອກກ້ານເບກອອກເປັນຕົ້ນ. ເມື່ອເຄື່ອງຈັກ ຫຼື ລະບົບກົນໄກຮ່ວມເຖິງໄຟຟ້າ-ອີລິກໂທນິກຂອງການປະດິດນີ້ໃຊ້ການບໍ່ໄດ້ສາມາດໃຊ້ລູກກຸນແຈປົດລັອກ 21 ເພື່ອຖອດບາງສ່ວນ ຫຼື ທັງໝົດຂອງສ່ວນເຮັດການເບກ C1 ຮ່ວມເຖິງກອບຫຸ້ມ C4 ຫຼື ຖອດບາງສ່ວນ ຫຼື ທັງໝົດຂອງສ່ວນເຮັດການເບກ C1 ຮ່ວມເຖິງກອບຫຸ້ມ C4 ໃຫ້ ຫຼຸດອອກຈາກແປ້ນຍຶດລະບົບເບກຂອງລົດ ຫຼື ຫຼຸດອອກຈາກກະບອກຫຸ້ມແກນພວງມະໄລລົດ ຫຼື ຫຼຸດອອກຈາກບໍລິເວນໃຫ້ຄຽງກັບກະບອກຫຸ້ມແກນ ພວງມະໄລລົດ ຫຼື ແປ້ນຍຶດລະບົບເບກດັ່ງກ່າວ ເພື່ອໃຫ້ລະບົບເບກຂອງລົດສາມາດເຮັດວຽກໄດ້ຕາມປົກກະຕິ. ການປະດິດນີ້ນອກຈາກຈະໃຊ້ໃນການປ້ອງກັນການລັກລົດແລ້ວຍັງສາມາດໃຊ້ປ້ອງກັນການລັກກັບຍານພາຫະນະຊະນິດຕ່າງໆ ທີ່ມີໂຄງສ້າງຂອງ ລະບົບເບກຄ້າຍກັບລະບົບເບກຂອງລົດໄດ້ໂດຍການອອກແບບຊຸດເຄື່ອງຈັກ ແລະ ຊຸກກົນໄກເຄື່ອນທີ່ໃຫ້ເໝາະສົມກັບຍານພາຫະນະຊະນິດນັ້ນໆ ແລ້ວນໍາມາເຮັດວຽກຮ່ວມກັບລະບົບໄຟຟ້າ-ອິລິກໂທນິກຕາມການປະດິດນີ້ເຊິ່ງການປະຕິບັດການດັ່ງກ່າວຈະສົ່ງຜົນໃຫ້ມີການປະດິດນີ້ສາມາດໄປນໍາໄປຍຸກໃຊ້ປ້ອງກັນການລັກພາຫະນະຊະນິດຕ່າງໆໄດ້ຢ່າງຫຼາຍ.
(58) ການຮຽກຮ້ອງ